Friday 24 April 2009

Ups and downs



I'm back,I'm alive, I'm fine :)
Nu, n-am avut writer's block, doar o perioada luuuuunga de ups and downs. Ca de obicei ....

Nimic special altfel, still true to my nature - am alergat, am obosit, am gafait, am si plans un pic la un moment dat, am luat-o de la capat, am si zburat un pic, m-am plimbat mult, am inteles lucruri si mi-e bine asa :)


Gust primavara din plin, in plimbarea de dimineata cu Bestia, in parfumuri fresh din sticlute colorate, in haine subtiri cu fluturi.

Avand acum ceva timp pentru mine, cu liniste si pace, mi-am lamurit niste idei :)

multe tin de viata si de alegeri, insa alea nu sunt ganduri de asternut pe blog la inceput de weekend :)
Mai incantata sunt de crib si de amenajari

Pentru camera de zi vreau o canapea cu flori mici rosii pe fond alb, pereti albi si un singur perete cu tapet cu flori sau modele geometrice discrete.
Ceva de genul asta :
Rosu cu alb e frumos si placut, e curat - considera de fapt ca e alb cu rosu. O sa fie si cu organza, cu un pic de lemn de cires, covor fluffy gen Bitza si o gura de bleumarin.

Inca nu mi-e clar de unde iau bleumarin satin-like ))


Dar in final va arata cu siguranta delicios






No comments: