Thursday 18 November 2010

reminder

Azi mi-am amintit ceva : ca viata e frumoasa, plina de iubire si de lucruri pentru care merita sa zambesti
Si fiecare zi, fiecare zambet si fiecare prieten e un dar de la Dumnezeu
sunt atatia oameni care n-au pentru ce sa zambeasca, si totusi o fac ..
iar eu am atat de multe si am uitat cum e sa te bucuri

fericirea e in tine, nu e nicaieri in alta parte, am mai gasit-o in mine si m-am bucurat de ea si o sa o gasesc din nou, o vad acolo dupa o colina, dupa un copac cu frunze uscate rosii, stiu ca e in mine

imi cer iertare mie ca m-am abandonat si am renuntat la mine, ca am uitat de mine, cand toata iubirea din lume e de fapt in mine si nu in alta parte

si am atatia oameni dragi in jurul meu, atatea lucruri frumoase cu care am fost atat de norocoasa sa intru in contact si sa stiu sa le pastrez

cele rele sa se spele dar ... si sa ramana frumosul doar :)

LE : va multumesc celor care sunteti frumosi in viata mea, mai noi sau mai vechi

No comments: