Monday 23 May 2011

Sweeeet

Atat de multe si de frumoase, lucruri pe care nici nu indrazneam sa mi le doresc...
Asa multi si frumosi, oameni cum nu stiam ca pot exista..
I have been blessed si mi-e teama ca nu am timp si ragaz sa multumesc pentru tot ce am si tot ce primesc in fiecare zi, mi-e frica sa nu mi se ia toate darurile pe care le am si nu stiu cum am facut sa le merit... e mult si atat de frumos

E multa iubire si viata si caldura in jurul meu si imi pare rau ca nu am liniste sa ma uit si sa ma bucur de tot in fiecare zi.

Sunt insa zile in care ma coplesesc si sunt asa fericita si caut cuvinte sa multumesc si sa le cuprind, sa le adun si sa le imprastii pe covorul meu rosu si sa ma tavalesc cu Bitza printre ele si printre perne cu flori :)

As vrea sa multumesc si nu stiu cui, sa ajut pe altii sa vada cum vad eu si sa simta toata dragostea lumii si bucuriile asa cum mi s-au dat mie, si nu stiu unde sa-i gasesc :)

Iti multumesc Tie, celui care le-ai randuit asa, oricine ai fi, si Te rog fa in asa fel incat si altii sa aiba cum am eu, ca sa nu ma simt vinovata cand ma bucur cu tot ce am de tot ce Mi-ai dat :)

No comments: