Tuesday 7 August 2012

Azi

Azi sunt aici cu totul, sunt prezenta in viata mea si in casa mea cu tot ce am mai bun si ma bucur de toate din suflet.
Transformarile pe care ni le aduce timpul sunt rareori palpabile sau usor de recunoscut. Desi le simtim, sau mai bine spus le constientizam, nu putem spune cand anume s-au intamplat si ce anume le-a declansat.

Azi totul e simplu, clar si luminos. Pana si problemele vietii de zi cu zi sunt clare, stiu cum sa le incadrez si de unde sa le apuc atunci cand vreau sa le rezolv. E probabil ca viata sa-mi mai serveasca niste lectii si e posibil sa nu fie usor sa le primesc. Insa sunt sigura ca toate vor fi pentru binele meu si pentru restabilirea echilibrului, asa ca le primesc cu liniste si pace.

Tot ce am fost si tot ce am trait m-au ajutat sa devin omul care sunt azi. Si de care-mi place mult. Si atunci stiu ca tot ce va fi de azi inainte nu poate sa ma duca decat catre si mai bine. Asa ca zambesc si ma bucur ca s-au strans 8 luni de pace, tocmai azi :)

No comments: