Tuesday 24 February 2009

Am restabilit pacea

21:00 Dupa 2 pahare de vin foarte rosu si foarte dulce, cu gheata si cola light, am adormit ca un prunc. stop
22:00 Ajunge acasa colega coabitanta si se sperie de mine care dormeam dusa . stop
02:40 SNC-ul meu se satura de somn si imi da desteptarea :(. stop
03:10 Constat ca noaptea apa calda e de fapt aproape rece, renunt la planul meu de a face baie si a citi in cada :(. stop
03:30 deja al doilea ceai, incep sa ma incalzesc. stop. starea de somn e deja fooooarte departe. stop. cainele s-a trezit si el :(
04:10 incepe sa se trezeasca orasul. stop. se aud masini afara si camioane zgomotoase. stop. citesc
04:40 mi-e foame. stop. SNC e deja setat pe faza diurna : mancare-tigara-activitate. stop. mananc. stop. la ora asta ?!?!?!
05:10 ma plictisesc de citit. stop. incep sa-mi fac unghiile. stop. gresesc lamentabil la capitolul oja. stop
05:30 revin in patul conjungal, insotita indeaproape de cainele familiei. stop
07:00 suna alarma, nu o cred. stop
07:30 suna telefonul. stop. imi amintesc ca am decretat pacea undeva intre 03:45 si 04:15

2 comments:

Pinky said...

what is SNC?

Alishor said...

Sistem Nervos Central : http://ro.wikipedia.org/wiki/Sistemul_nervos_central