Friday 20 February 2009

RCS

very uncool experience : dupa ce i-am bantuit doua saptamani, am stat la o coada 2 ore (mai mult decat la orice muzeu din Europa, unde prefer sa-mi cumpar visitor's card pt toata metropola ...), se intampla ca astazi (la o luna distanta de semnarea contractului) sa nu am inca net acasa !!!

Incerc sa sun de o saptamana la call-centerul pulii, unde nu raspunde nici un operator ... fiind desigur toti anagajati in convorbiri cu clientii (I bet!!!) . Am noroc azi - raspunde un nenea destul de well trained (amabil&the rest). Dupa cateva date tehnice - CNP, adresa - ma intreaba daca am mai sunat sa ma plang de aceasta problema ... eu zic NU, n-am reusit sa va prind! ... la care el : aaah, aha! Asta in traducere libera - pai daca ai fost proasta si ai asteptat doua saptamani sa ne suni si sa ne injuri, inseamna ca mai poti astepta un an lumina pana iti facem un username..... AM primit de la el un numar de inregistrare a cererii, pe care sa-l retin ( din 8 caractere .!?! ). Asta daca se intampla sa mai sun la ei si sa-i intreb de ce nu am net .

presimt ca nu voi avea net inca o luna ...

si stiti ce ar fi cel mai tare ?!!? sa-mi trimita factura pentru perioada asta :))))

servicii de cacat - tara de cacat

No comments: