Saturday 5 September 2009

I PARTY

Ok, deci nu mi-a iesit programul de alergat chiar de a doua zi - care a fost vineri.
Asta pt ca joi seara s-a transformat in girls night, apoi in my special night, si vineri dimineata a fost greu.... Vineri seara a fost iar o seara mai speciala, cu vin si fructe de mare, un pic de muzica si multa lume, insa azi e sambata - si sambata e libera.

Am alergat azi.
Poate un pic prea tarziu - around 12:00 - cu soarele in cap, fara apa la mine, cu muzica mea though ... au fost 3 ture ( total 15 min ), am transpirat mult si am ramas fara respiratie.
Fact is ca am supravietuit si am inceput, imi place cum ma simt acum si am energie - imi ramane fix o ora sa fac dush, coafat, cumparaturi de la Mega, bagaj si apoi via Busteni ! :)

I live the good life :)

No comments: