Friday 4 September 2009

I RUN

De maine dimi imi fac program de alergat in parc.
Ma lupt de cand ma stiu cu timpul, cu orele de somn pe care incerc sa le reduc drastic in favoarea jobului, a filmelor, a cartilor mereu stivuite langa pat, a prietenilor si amantilor, a petrecerilor intre fete si a discutiilor pana dimineata la telefon cu oameni dragi.

Am incercat si varianta 5 ore de somn plus ceai verde si cafea de dimineata to get through the week si apoi recuperare de We. Cum in vara asta we au fost mereu incarcate si mult mai 'grele' decat saptamana dintre ele, trebuie cautata o noua solutie - tonus crescut.

Fiindca timpul tot ala e, n-am cum sa-l intind si sa-l sucesc dupa preferintele mele din ziua respectiva, trebuie sa fac eu mai multe in mai putin timp - solutia de criza :) Si astfel vreau sa-mi cresc tonusul si sa ard momentele alea tampe de liniste a mintii si pauza cand nu ma pot concentra fara o cafea.. inca o cafea.
Nu discutam aici despre alimentatie sanatoasa - asta n-a fost niciodata scopul meu, nu vreau sa traiesc 80 de ani cu limitari ci 70 dar plini si savurati la maximum - sunt oricum omul extremelor, astfel incat orice disciplina a meselor se va autodistruge automat in max .. o zi ))))

Si atunci - alergare de dimineata pe stomacul gol. De cand ma stiu sunt hiperactiva si alerta de dimineata la prima ora. De la 6:30 pana la 10 am energie si pofta de viata cu un singur cost : un ceai verde la vaza cu 2 pastile de zaharina. De la 10 la 11 e dificil - drumul spre work, muzica prea tare, masinile prea multe in trafic, gropile prea mari, etc, etc. Apoi vine randul unui espresso la aparat cu putin lapte + tigari si vorbe cu ai mei de la munca. Mai e un pic de zvac pana pe la 14, apoi masa de pranz + o noua cafea ... si de la 16 se asterne linistea.
Abia spre 22 revine un pic din puterea de concentrare si in functie de stimuli : Cafea, un nou ceai verde, etc - se poate duce pana pe la 24 - dupa care lectura, filme, prieteni, etc.

cum fac ? alerg si seara ? endorfine + alimente sanatoase seara ajuta la concentrare pana mai tarziu ?

I will let u all know by next w-end

No comments: