Thursday 19 November 2009

0 tolerance

Saptamana asta mi-am descoperit limita tolerantei. Cu tot mersul la sala, vinul rosu, serile la White .. tot n-am reusit sa o duc pana la capat. M-au consumat nervii si am ramas in urma rau cu somnul.
Am si avut noroc .. cu carul! .. de toti incompetentii lumii si de niste vesti fooarte amuzante despre o anume lady parasita inaintea maritisului. Cu maaare greutate ma abtin sa nu marturisesc despre ce e vorba - incerc sa fiu o lady.

Toti cretinii lumii mi-au iesit in cale in trafic zilele astea, toate tutele nefutute mi-au tipat in telefon, and so on.

Daca n-as pleca maine la munte, mi-ar fi placut sa iau pe weekend o masina rea de tot si sa ma plimb mult si bine.

Sper ca 3 zile departe de cloaca asta sa ma redea sistemului in starea initiala, pentru ca mai e foarte putin si se incheie anul pt mine - la job. Si trebuie sa se incheie intr-un stil mare, am muncit prea mult pentru asta.

On the good news : seful meu imi face cadou un MacBook saptamana viitoare, o sa am jucarie noua :)

No comments: