Sunday 15 November 2009

fratele cel mare

Someone I don't know se mira acum ceva timp de mine si spunea trist ca e mult timp de cand nu l-a mai impresionat nimic. Se intampla asta while I was overexcited and blooming with joy ..

Ajung acum sa-mi fie teama de starea asta - f teama ca e pe bune

M-a plictisit ieri noapte clubul si viata de noapte atat de rau cat n-am crezut posibil. Mi s-au parut toti oamenii incredibil de urati si neinteresanti, not even fun, nada de nada .. si dont get me wrong, eram intr-o companie destul de interesanta for most Click readers ..
Acum doua zile mi-am dat seama ca nici macar nu mai gust mica victorie de a-l refuza pe X. Mi-era mila de el intr-o perioada, acum doar sila ca e atat de fucked up.
din nou, ma simt trista cand imi dau seama ca sunt atat de at peace with miself si echilibrata incat sa stiu ca el nu e bine pt mine si mie mi-e mult mai bine doar cu mine.

Ok, acum ca am fost si aici, and it wasnt fun, what else ?

back to basics, some whould say

back to me - coz above all, I really like me

No comments: