Wednesday 11 November 2009

prima caseta

[ganduri dupa 12 ore de job si un pahar de vin rosu]

Varu-meu din Canada mi-a adus cadoo prima caseta audio din viata mea, parca pe la 12 ani.
mi-a placut o singura melodie de acolo - The Cure .. da nu mai stiu ce piesa era

asta pt ca during time am tot ascultat, si mi-au placut at different times different tunes - unele obsesiv, altele doar for fun

multa vreme fascinated bout :

Nu mi-am facut niciodata un cd cu muzica pt masina.. and I find this pretty weird. asta pt ca stau in masina cam 40% din timpul zilei. ascult radio constant, osciland intre Guerilla, Magic, Europa FH, Vibe si One Fm - ordinea e complet aleatorie, insa timpul alocat absolut egal.

Nu e de-ampu*** sa asculti asa haotic muzica ? si sa poti enjoya pe toate all the same ? Nu e.

putem trai cu niste contradictii socante, desi logic nu le putem accepta sau justifica.
in cazul meu particular, asta e singura despre care pot sa vorbesc semi-public.
toate celelalte sunt mult prea dificile de admis pana si dupa un pahar de vin rosu

:)

love yourself

No comments: