Wednesday 17 December 2008

bad news

Ma chinui sa depasesc o perioada urata ... primesc multe vesti proaste. Ajung sa cred initial ca mie imi este bine, aud atatea probleme in jurul meu si eu nu pot sa ma plang ca imi merge chiar asa prost ... si totusi ma incarc negativ si ma deprim de supararile celor din jur.
Am invatat o lectie in perioada asta (oct-dec) : ia problemele pe rand si gandeste pro-activ : ce poti face sa schimbi lucrurile in bine. Daca le iei pe toate deodata, o sa ti se para absolut imposibil sa le rezolvi pe toate in acelasi timp.. si atunci te intristezi, disperi, o iei razna.

Pune pe primul plan problema care te supara cel mai tare, care te impiedica sa mergi mai departe. Vezi ce e de facut, ce variante ai si care e cel mai usor de intreprins. Move on .. ca la doctor : who's next ? si tot asa pana le termini.
Ia apoi ia prietenii la rand, incepand de la cei mai apropiati , si asculta-i, intreaba-i, mai asculta-i odata. Si apoi vezi ce poti face pentru ei, cum poti sa-i ajuti pe ei :)

Ce bine ca vine Craciunul.... :)

No comments: