Tuesday 2 December 2008

Tort Caraibe

Rar mi se intampla sa fac surprize ... asta pentru ca mie insami nu-mi plac. Prefer un plan reusit - reminiscente din facultate, unde am studiat algoritmi si sisteme...

Insa uite ca ma apuca pe mine sa fac o surpriza - frumoasa, zic eu - cuiva care a fost prezent cand aveam eu gargauni in cap si nu stiam incotro sa o iau. Perioada recenta e descrisa in postul anterior si s-a lasat cu betii multe si seri in care nu stiam ce sa fac si unde sa ma duc .. cu cine sa vorbesc si cu cine sa nu vorbesc .. cine dracu ma mai asculta pe mine avand in vedere ca de un an ma confrunt cu aceleasi dileme si n-am avut sange sa iau o decizie.

Uite-asa ma trezesc eu sa il surprind cu un mini-cadou de ziua lui, livrat prin curier la destinatie ca sa nu deranjam, fara bilet sau dedicatie ca sa fie 'cu surpriza'. Anunt sms-uit discret ca urmeaza sa fie surprins, nu zic mai multe sa nu stric totul... si degeaba. La doua zile distanta nici un efect, nici un 'woow... ce bun e ... cel mai bun desert din viata mea... ce dragut'. Nada de nada

si revin : ce rost au surprizele daca nu fac nici o placere si nici nu produc efecte ?

No comments: