Tuesday 2 December 2008

Cum a fost si ce va fi

Ma apuca si pe mine un pic de melancolie de final de an, final de relatie, final de calup de viata. Am trait anul asta cat pentru o viata ... si am imbatranit corespunzator.
Plusuri :
+ mi-am luat casa, si sper in maxim 10 zile sa ma si mut in ea
+ am muncit mult si am castigat bine, sunt ok cu mine insumi
+ am facut curat in 'casa veche' si am reasezat niste prioritati
+ m-am distrat din plin, mi-am adus mai aproape prietenii pe care-i neglijasem, din comoditate si interes pentru unul singur ..
+ m-am apropiat de ai mei, 'am facut pace' pentru ca m-au ajutat fix cand am avut nevoie cel mai mult
+ am gasit solutia cea mai potrivita pentru parul meu : tuns scurt! :)
+ ma duc la dentist regulat, o sa ma coste o avere dar voi rezolva probleme de mult amanate

iar la minusuri, cu sinceritate:
- am incheiat cea mai frumoasa relatie din viata mea, desi eu am decis pasul asta nu pot sa nu fiu dezamagita si sa nu regret cursul evenimentelor
- sunt si mai serioasa si mai responsabila .. si asta inseamna doar ca imbatranesc
- am trecut prin cea mai grea perioada din viata mea ... cu tensiuni si discutii si plansete si stres si betii multe .. pana s-a facut lumina :)
- fumez mai mult si mai addictive
- am pierdut multi prieteni 'prin alianta' de care-mi pare rau

La o prima analiza s-ar zice ca e mai mult plus decat minus, nu ?

si atunci de ce pare ca e atat de greu de admis ..

2 comments:

rogue said...

de curiozitate...cum te-ai acomodat intr-o luna si cu sfarsitu' relatiei de care vorbesti?cat de greu a fost sa faci un pas in respectiva directie si daca esti ok acum?ai regrete,te gandesti daca i-ai mai fi dat o incercare?
si pana la urma..cand stii ca s-a terminat?
mersi

Alishor said...

prea multe intrebari dintr-o data .. :) nu intr-o luna, desigur, dar ideea e sa incepi de undeva; a fost extrem de greu, am slabit 5 kg si mi-era fizic rau mereu, acum sunt mai mult decat ok, sunt at peace with miself; regretele sunt legate de ideea de cuplu in general, nu de situatia mea concreta; mai dai o incercare la un joc cand vrei sa treci la next level, la viata ai o sg sansa; stii ca s-a terminat cand stii ... asta merita un post separat