Thursday 4 December 2008

BFF


Cea mai reusita editie de anul asta, by far!! O bijuterie de revista, must see, must read, must keep for review! Tot respectul pentru redactie, a job very well done!
am muncit si eu la numarul asta de mi-au iesit nervii pe nas, pe ochi, am urlat pana a iesit bine, mi-am mancat pielitele pana la sange si am dat peste suta de mailuri zilnic, telefoane, rugaminti si amenintari, calcule si variante, ..samd.. si a iesit a dracului de bine si pe partea de cifre, suntem castigatori si se vede :)

Muscle car of the year este Dodge Challenger, care este in sine visul meu pe aceasta lume pamanteasca .. vreau sa am masina asta si apoi sa mor.. nu mi-as mai putea dori altceva. Mintea mea de femeie complexa si deosebita cedeaza in fata unui muscle car cu atata personalitate ... e de vis!!!!! As renunta la orice shopping in strainatate, excursie, haine ... anything!!!! Vreau masina asta si apoi pot muri fericita, mi-am incheiat socotelile :) .. de fapt, vreau sa-mi cumpar masina asta, sa muncesc pentru ea si sa mi-o fac cadou, sa plec cu ea intr-o vacanta romantica ... prin preerie :)))) ce frumos!!

..inchid si visez la mine si un muscle car .... imaginea perfectiunii!

N-am cunoscut indeaproape un barbat care sa ma fascineze atat .. oi fi trecut pe langa el, exista undeva .. sper!! .. mi-ar placea sa-l si cunosc, dar pana atunci, visele mele se invart pe langa Dodge Challenger ... aaaahhhh!!

No comments: