Friday 27 March 2009

ganduri de vineri

Nush cum se face dar saptamana asta am citit vreo 3 posturi similare despre incheierea facultatii. E si firesc - majoritatea bloggerilor sunt studenti cu timp liber, ergo multe probleme neintelese care merita impartasite cu ceilalti ... :)

Imi amintesc atat de putine lucruri din facultate, despre scoala si despre colegi... mi se pare infiorator gandul ca au trecut 3 ani de cand s-a incheiat ... si deja am uitat totul.
Tin minte cafeaua din rectorat, tare de te trezea din morti :)
mai tin minte senvisul cu snitel din Automatica, cu ketcup dulce si chifla moale :)
Si chioscul ala mic de jos de la parter, unde aveau si tigari intr-o vreme ...

eram asa de mici si amarati atunci, si totul capata dimeniuni colosale ... erau atat de multe lucruri in lume pe care ni le doream, orasul era imens si nedescoperit, atatea strazi pe care n-am ajuns niciodata, atatea locuri in care imi doream sa merg.

acum le stiu pe toate .. e greu sa ma mai impresioneze ceva, e si mai greu sa ma convingi sa merg intr-un parc sau pe o straduta uitata de lume intr-o cafenea boema. Am locurile mele preferate, restaurantul cu ciorba cea mai buna, locul cu deserturile preferate ... samd.

Am imbatranit prematur si sigur, simt ca m-am blazat si tot ce fac zi de zi e o cautare pentru ceva surprinzator. Caut ceva care sa ma mire, care sa ma faca sa vibrez, ceva motivant, care sa ma faca sa visez si sa-mi doresc ... sa ard alb si sa nu dorm noaptea :)

Si ... culmea ... poate ca am si gasit ce caut

'Eu nu cred ca o sa ma plictisesc vreodata de tine, poate doar tu de mine' :)

1 comment:

Follenvie said...

mie nu mi se mai pare nici un numar spectaculos , wow , toate numerele mi se par banale si au trecut cativa ani de cand caut numarul care sa-mi smulga o exclamatie :)