Friday 20 March 2009

M-am dilit la cap, permanent si iremediabil
... azi noapte la 1:43 tot ce-mi doream de la viata era un maldar de clatite calde!!!
E unul dintre singurele feluri de mancare/ desert la care ma pricep ...intr-ale gatitului.

Am facut de doua ori drumul pana la bucatarie sa ma apuc de facut clatite - prima data am inceput cu un ceai si o tigara, mi s-a parut ca ma ia somnul .. m-am intors in pat. NADA!

A doua oara am mancat niste dulceata (incercand sa suplinesc prin imaginatia mea bolnava si clatita de alaturi si dimprejurul) si apoi m-am spalat din nou pe dinti ... intr-un nou efort de a sugera SNC-ului ca e TTS. NADA!!

Am lenevit in pat cu ochii semi-inchisi si cu tv-ul pe Mezzo .. slow jazz, comfort music ... NADA!!!

Ei... si ca sa adorm ...a trebuit sa primesc niste sms-uri curioase, dupa care somnul m-a furat instant!!! :P

asadar sa nu uitam ! Fucking twisted women! :))))))

SNC = sistem nervos central
TTS = time-to-sleep

No comments: