Thursday 5 March 2009

Going away

Azi ar trebui sa fiu in al 999-lea cer. Ar trebui sa fiu mega entuziasmata si sa intru in priza, sa-mi fac bagajele cu infrigurarea unui workaholic care are in sfarsit o portita de iesire din sistem .. macar pt cateva zile. Ar trebui sa fantasmez cu gandul la muzee, cladiri, magazine si oameni frumosi. Ar trebui sa numar clipele si sa plec cu 3 ore mai devreme la aeroport.

ti-ai gasit ..

Azi in schimb sunt lenesa si deprimacioasa, vreau liniste si pace asa mult incat pana si iesirea asta mi se pare o durere de cap nesolicitata si nenecesara :-( sad panda
Mi-e dor sa stau cu bestia pled la picioare si sa ma uit tamp la televizor ... e asa relaxant sa fii brain dead si sa mananci ciocolata in pat. Sunt intr-una din acele perioade in care mi-as dori sa fiu casnica, sa gandesc simplu si sa pot gati, sa fac clatite si sa beau lapte cald, sa ma duc la piata, sa fie curat si ordine in casa si soare sambata dimineata ... sa merg in parc si sa fie pace

Aseara ma gandeam la curse de masini si batalia acerba de orgolii, nesupunere si dorinta

dati-mi voie sa ma repet : fucking twisted women....

No comments: