Thursday 19 March 2009

tired as shit

Deci am obosit... mi-e sila sa ma explic, sa educ, sa formez.
Mi-e sila de oamenii care nu stiu sa primeasca observatii, care nu asculta cu atentie si nu fac singuri pasii intermediari. Degeaba primesti un deget daca nu stii ce sa faci cu el .. .degeaba lasi firmituri prin padure daca nu stie nimeni sa citeasca harta!

si totusi este trist in lume. ... E trist si e pentru scurt timp, asa incat suntem obligati de la natura sa ne miscam cu talent. Si sa nu facem compromisuri, pauze competitionale sau divagatii.

My daily job ma solicita extrem in acest sens : educat si explicat, reluat si iar educat. Si cand speri ca totul e lamurit .. vine iar o proasta si iti da o adresa fara numar de telefon sau iti cere estimat de costuri pe MP de Tv cand tu vinzi Print...

Toata brambureala asta imi lasa atat de putine resurse pentru a ma explica si altora ... incat apreciez enorm tigara si linistea suprema de dupa, adunate in intrebarea simpla : 'Ce mai faci?' si insotita de cel mai sincer zambet satisfacut.

AAaahhh ! :)

1 comment:

StiuCuvinte said...

oooff.... mai relax tanti ca o sa mori asa...
ma si miram la ce draq mi-ai cerut impartirea day parts-urilor pe tv... mai las-o 'n pana mea de treaba!
pe bune!
>:D<