Monday 23 March 2009

moving in

M-am mutat in casa noua de vreo ... multe luni. Mai exact de la sfarsitul lunii dec anul trecut - scadem vacantele de iarna si ajungem la ianuarie... deci cam de 3 luni.

De 3 luni sunt cu lucrurile in cutii si inca am senzatia de nou, descopar colturi in care nu stiu ce este si imi dau seama ca n-am facut nici 1% din toate procedurile de moving in.
Ador senzatia asta de santier... de temporar.

Inca nu am simtit ca imi vorbeste casa asta ... in sensul ca inca nu mi-e clar ce o sa fac cu ea, cum o sa-mi aranjez lucrurile, unde ar trebui sa stea fiecare lucru si ce forma/ culoare/ aspect ar trebui sa capete.

Adevarul e ca am stat si destul de putin singura in casa, astfel incat sa gasim linistea propice comuncarii la un alt nivel. Cred ca weekendul asta a fost primul in care aproape m-am plictisit.
Desigur, n-am facut tot ce mi-am propus .... insa in mare parte am acoperit the basics.

De fiecare data cand imi propun sa stau si sa ma uit in jur, sa ma gandesc ce o sa fac, cum mi-ar placea ... apare ceva. Weekendul urmator trebuie sa merg la o inmormantare ... apoi o sa fiu messed up si fara chef ... vine apoi Pastele si iar plec.. si tot asa.

E o conspiratie globala .. casa asta si cu mine nu suntem inca ONE :)

No comments: