Thursday 29 January 2009

concert

Bestia se calmeaza cand mergem la Opera :)
Stiam eu ca am un caine inteligent, dar atat de cult nu l-as fi banuit ... :P

Courtesty of my room-mate, am primit bomboane Mozart originals cu martipan si se pare ca au adus cu ele si gustul pentru muzica clasica. Zis si facut, iata-ma cu punga in brate pe canapea si cu tvul pe Mezzo. Liniste completa - cei de sus iau pauza de la 'boogie-boogie' pe patul stra-strabunicii mamii lor, the other e la date, suntem doar noi patru acasa : me-miself&I plus cainele.

E frumos cand e liniste, cand e vin si bomboane, muzica de basme nemuritoare si shoshon alb cu nas umed :)

Am zis pas la o petrecere Absolut, cu oameni interesanti din media si potentiali admiratori, nu i-am raspuns lui X, insa ma uit admirativ la un dirijor tanar foarte sexy, usor nebarbierit si foarte viu.

Mi-e clar by now ca o sa mor singura cu cainele pled la picioare. Mai trist e ca nu-mi pare rau ))))))

No comments: