Tuesday 13 January 2009

job somn

Asta e ora la care ma f*** un somn de n-am cuvinte ...incep sa casc si mi-e imposibil sa ma ridic din scaun, ochii se impaiejenesc si nu mai sunt coerenta. Clipesc din ce in ce mai des si raman cu privirea fixata la televizorul din dotare mai mult decat e nevoie ca sa inregistrez ce se intampla ..........................................
Am treaba garla, proiecte si evenimente si suplimente si inserturi, clienti de care inca nu stiu nimic si altii la care nu stiu ce vreau sa le spun, dar invariabil la ora asta intru in standby. Am mancat o ciocolata (intreaga!!) si incerc sa-mi adun puterile si sa cobor la o cafea.

peak-ul zilei : un mustang verde, impecabil, cu un zgomot superb de salbatic, condus de un creativ dintr-o agentie mare. sweeeet!
Iar in weekend ma duc la muzeu, can't wait!!!:DDDD

No comments: