Monday 19 January 2009

play house

Sunt atatea coltishoare pe care inca nu le-am descoperit, pe care inca nu le-am umplut cu nisip colorat, scoici si pietricele culese de prin lume ... e asa fun sa stau si sa mut de ici colo cate un scaun si sa ma gandesc ce s-ar potrivi acolo si cum o sa fac dincolo si ce culoare s-ar potrivi mai bine si cu ce :)

me likes this a lot, e foarte fun

vreau perne peste tot, poufuri si fotolii joase pe care sa-ti urci picioarele, o canapea rosie sau macar un fotoliu bordeaux, alb si negru in bucatarie (spatiu zen, inca deosebit de periculos pentru mine), hol verde cu crem si baie bleu-bebe cu fluturasi :)

dormitorul e crem cu mov - deocamdata, cel putin - probabil voi pastra cremul si voi adauga nuante nude, de pamant - maro deschis, verde pal

balcoul e alb, ca la spital - urmeaza sa-l umplu de plante si musai un copac, cat de mare se poate! il indes si-i scot ramurile pe geam afara, cum am vazut eu in Madrid :)


bestiei i-am gasit un colt in hol, aproape de intrare, si i-am luat un covor rotund de matroana :)

we're happy together like this ...

No comments: