Tuesday 20 January 2009

R-A-T-B

Pentru ca RMPul e la service cel putin 8 ( opt !>!?!??!!?!? da!!! 8 ) zile lucratoare ... azi a trebuit sa caut surse alternative de transport pana la biroul meu cel de toate zilele . Ca un facut, tocmai astazi mi s-a pus pata sa ma imbrac elegant ca o little lady, mi-am luat tocuri si pardesiu, Uggsi i-am indesat in dulap si haina de fas a picat in dizgratie.
Dupa fix 2 minute de stat in statia de vizavi de bloc am vazut un nene-serios--imbracat-in-negru-care-semana-cu-un-controlor coborand din alt bus decat cel pe care urma sa-l iau ... am constientizat ca nu am bilet/ abonament/ bani de platit amenda... asa ca am intins manuta dupa un taxi. Care taxi m-a dus in 10 min pana la birou, pentru mai putin de 10 ron - fix cat aveam la mine.

Incerc maine din nou, de data asta ma inarmez cu bilet sau abonament, pentru ca vreau sa-mi demonstrez ca nu m-am nascut in masina. Acum cinci ani traiam niste momente foarte cozy pe linia regie-universitate (616 ?!?!...) cu castile in urechi - primul meu telefon mobil avea radio FM - si ma bucuram de orasul asta cu tot sufletul meu de copil din provincie.

Mi se parea atat de mare si fascinant, visam sa exlorez fiecare straduta si magazin de vechituri, asteptam cu nerabdare primavara ca sa merg cu o carte in parc si faceam mii de planuri despre viitor................. dupa care m-am mutat la bloc. si atat.

Am inceput sa muncesc zi-lumina, n-am mai iesit din casa decat noaptea - noptile de weekend - si foarte scurt in jurul blocului cu cainele. In parcuri am ajuns doar o data pe luna, si fara carte, iar pe strazi doar la shopping, dar nu din magazine de vechituri.

Nu stiu inca daca exista echilibrul intre timp si bani - pentru ca cu cat castig mai mult cu atat vreau mai mult, si cu cat am mai mult cu atat e mai putin timp pentru mine. sau deloc.

5 comments:

didi said...

There with u sister!!! De azi merg cu RATB, Metrorex si orice alceva sub 20 000 calatoria... m-am lenevit cu taxi-urile in ultimul hal, si uram oamenii care mergeau doar cu taxi-urile (cand am venit si eu de la mine, de la tzara :) ). Azi, dupa ce am platit o factura enorma de roaming am ramas cu exact banii pe care ii primeam acum 2 ani ca salariu :) sa vedem dc ma mai tine sa ma descurc... inainte puteam, acum, oare?

Te pup si te sustin (desi vad ca ti-ai recuperat masina si nu mai e fun).

Alishor said...

mi-am recuperat masina pentru o per scurta de timp - inca o saptamana pana comanda ei nush ce piesa. E doar o amanare a sentintei... insa la norocul si mai ales skillul meu de miniSchumaher, o fac ferfenita!! :P

Alishor said...
This comment has been removed by the author.
rogue said...

601:))

Alishor said...

da da da !! 601 era .. .ce frumos mi se parea orasul atunci